Stipendier och bidrag

Bröstcancerförbundets stipendier och bidrag

På Bröstcancerförbundets hemsida kan du söka olika stipendier och bidrag. Använd länken nedan så kommer du till de aktuella bidragen och stipendierna som gäller just nu.

Bröstcancerförbundets stipendier och bidrag

Hildas minnesfond

Föreningen Hilda har en minnesfond. Vi får gåvor ibland, till exempel då någon fyller år eller avlider.
Vi har också några trogna givare som skänker pengar och dessa pengar vill vi använda för att förgylla några medlemmars vardag.

Du som varit medlem hos oss i två år är välkommen att söka. Du kan få 1000 kronor till baddräkt, behå, smink, eller annan flärd som ger dig känslan av välbehag. Kontakta oss för mer information om du är intresserad. Uppgifter om oss finns på denna hemsidas förstasida eller via 019-673 21 43. Har du redan fått vårt flärdbidrag en gång måste du vänta några år innan du kan söka igen.

Ansökan till Hildas minnesfond - Örebro länsförening

Här fyller du i vilket ändamål du har för ansökan