Jag förstår

Nyhetsarkiv

Vi i Hilda har som målsättning att vara aktiva vad det gäller hälsa, välmående med mera samt att synas på olika arenor. Här nedan finns exempel på vad vi gör och har gjort och vi hoppas att det kan ge dig inspiration att delta i våra aktiviteter framöver.

Aktiviteter - i Covid-19 tider

De flesta aktiviteter är inställda, eftersom vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer.

28 juli 2020

Nybörjarkurs MediYoga

MediYoga är en form av body-mind träning, en helhetsträning som stillar sinnet, ökar kroppsmedvetenheten och balanserar kroppens nerv- och hormonsystem men som också bidrar till ökad rörlighet, flexibilitet och styrka. MediYoga är till för alla och kan utövas av alla oavsett om man är frisk eller sjuk.

10 december 2018

Olika risk att utveckla bröstcancer

26 oktober 2018

Klämma och undersöka

Här kommer en enkel film om hur viktigt det är att klämma och undersöka samt hur man gör. Det glömmer vi inte eller hur? Se filmen!

26 oktober 2018

Hälsobro

Hälsobro medverkar på fler mässor och aktiviteter under hösten.  Vi erbjuder fri prova på i grupper och gym för nya deltagare. Tränar du i gymmet och vill prova på en grupp, passa på någon av datumen nedan. Glöm inte att anmäla dig för prova på grupp och Feldenkrais.

18 september 2018

Vattengympa

Kom med och rör på dig i den varma bassängen.

09 september 2018