Jag förstår

Vattengympa

Kom med och rör på dig i den varma bassängen.

9 september

uppdaterad 29 februari

simmar.jpg

ÖREBRO:

Bassängtiden är måndagar kl.18-19. Men du bör vara på plats 17.30 så du hinner duscha och ta på badkläder. Du måste ha badmössa på huvudet och du måste kunna tänka dig att duscha helt näck, dvs utan badkläder, innan badet. Det är regler som det inte går att rucka på. Hilda har några badmössor att låna ut om du inte hinner fixa. Vi går gemensamt in till bassängen.

Vi har två olika ledare som visar oss rörelser som lämpar sig för bröstopererade och du kommer också att hinna med egna övningar. Allt avslutas med avslappning.

Ingång sker utifrån på baksidan av M-huset. Du kan gå genom hela gallerian och ut mot gången till A- och B-husen. Där finns en liten ingång och där finns någon som tar emot klockan 17.30. Dörren är alltid låst och du kommer inte in utan kort och kod. I fortsättningen kan vi kanske turas om att vakta dörren så vi kan göra insläpp om någon blir sen.

Maxantalet är 20 st och det är först till kvarn som gäller.

LINDESBERG:

Bad i Lindesberg på torsdagar kl. 17:00-17.45.Ta kontakt med AnnSofie Wall om du vill bada där, 073 977 2752.

KARLSKOGA:

Badet stängt pga renovering.